Search found 354 matches

by lola
Fri Jun 08, 2018 6:43 pm
Forum: Videos
Topic: 100 Subscriber Special - My second Montage
Replies: 25
Views: 1983

Re: 100 Subscriber Special - My second Montage

worstwish wrote:
Fri Jun 08, 2018 5:57 pm
lola wrote:
Fri Jun 08, 2018 5:03 am
worstwish wrote:
Fri Jun 08, 2018 1:59 am


i didnt even watch it i just want more posts
worstwish soon they'll ban you on the forum too :lol:
lola is my bitch she doesnt dare to start a fight
shut up worstwish! I do!
by lola
Fri Jun 08, 2018 5:06 am
Forum: Map Bugs
Topic: Something by Ante.
Replies: 14
Views: 1847

Re: Something by Ante.

Welf wrote:
Thu Jun 07, 2018 5:54 pm
lola wrote:
Thu May 31, 2018 8:10 pm
Welf wrote:
Thu May 31, 2018 12:55 pm
Can you please go somewhere else for your personal conflict. I guess nobody really cares about it.
stop bumping old topics or ban
I am sorry
No problem but I issued a warning to you.
by lola
Fri Jun 08, 2018 5:03 am
Forum: Videos
Topic: 100 Subscriber Special - My second Montage
Replies: 25
Views: 1983

Re: 100 Subscriber Special - My second Montage

worstwish wrote:
Fri Jun 08, 2018 1:59 am
-Twist°~ wrote:
Thu Jun 07, 2018 12:22 am
worstwish wrote:
Wed Jun 06, 2018 10:45 pm
nice vid
lola wrote:
Wed Jun 06, 2018 8:19 pm
NICE!
Thanks :p How come you guys are so peaceful together in this thread :lol:
i didnt even watch it i just want more posts
worstwish soon they'll ban you on the forum too :lol:
by lola
Fri Jun 08, 2018 5:02 am
Forum: Client Bugs
Topic: map songs are poorly supported in demo play back
Replies: 4
Views: 806

Re: map songs are poorly supported in demo play back

Cellegen wrote:
Thu Jun 07, 2018 1:12 pm
lola wrote:
Tue May 29, 2018 9:44 pm
worstwish wrote:
Mon May 28, 2018 8:08 pm
true tbh wtf
stop spam worstwish omg!
can you just not ignoring worstwish with your shitposts?
I'm not ignoring him. What do you want from me?
by lola
Thu Jun 07, 2018 12:12 am
Forum: Archive
Topic: Just a prank 1 by Prankster [Insane]
Replies: 10
Views: 692

Re: Just a prank 1 by Prankster [Insane]

I'll check that later. But I can say its nice name the map!
by lola
Thu Jun 07, 2018 12:06 am
Forum: Other Problems
Topic: Protect me from abuse please #2
Replies: 3
Views: 492

Re: Protect me from abuse please #2

@jao how to complain to staff privately if you banned me, lol? I can't write to anyone when I'm banned.
by lola
Thu Jun 07, 2018 12:05 am
Forum: Other Problems
Topic: unban me discord
Replies: 3
Views: 421

Re: unban me discord

unban me too pls, and ban jao. Thank you
by lola
Wed Jun 06, 2018 11:19 pm
Forum: Other Problems
Topic: Protect me from abuse please
Replies: 9
Views: 765

Re: Protect me from abuse please

And where I can read that rules? (I won't if they are long though)
by lola
Wed Jun 06, 2018 11:17 pm
Forum: Other Problems
Topic: Protect me from abuse please
Replies: 9
Views: 765

Re: Protect me from abuse please

discords very first rule :rotating_light: Rules #1 Always be respectful - No rude , offensive, racist, or hateful comments. u repeatedly broke that for the past hour prior to the ban. it really was deserved, you were just trolling over and over while throwing random taunts at learath.. And why they...
by lola
Wed Jun 06, 2018 10:16 pm
Forum: Other Problems
Topic: Protect me from abuse please
Replies: 9
Views: 765

Re: Protect me from abuse please

I would protect you too but they ban me too :(