Search found 161 matches

by ┇»MíM«┇
Thu Mar 14, 2019 1:41 pm
Forum: Suggestions & Features
Topic: /ignore <player name>
Replies: 5
Views: 424

Re: /ignore <player name>

Okay seems legit, i guess f1>add_foe is tolerable.
Still, doing it thru chat would be neat.
by ┇»MíM«┇
Thu Mar 14, 2019 1:18 pm
Forum: Suggestions & Features
Topic: /ignore <player name>
Replies: 5
Views: 424

Re: /ignore <player name>

Isn't /showothers or /showall on the client-side?
Might be a stupid question but im just curious.
by ┇»MíM«┇
Thu Mar 14, 2019 2:53 am
Forum: Suggestions & Features
Topic: /ignore <player name>
Replies: 5
Views: 424

/ignore <player name>

Self explanatory- /ignore MiM
adds MiM to mute list
by ┇»MíM«┇
Mon Jan 07, 2019 6:15 pm
Forum: Server Bugs
Topic: /points
Replies: 1
Views: 707

/points

/points Dot. shows 0 points o.o
Image
Broken command.
also, i should have about 20k points btw pls fix c.c
by ┇»MíM«┇
Fri Jan 04, 2019 10:47 pm
Forum: Client Bugs
Topic: /showall
Replies: 3
Views: 298

Re: /showall

yup, i always zoom and i always play on entities so its whatever for me
by ┇»MíM«┇
Fri Jan 04, 2019 8:46 pm
Forum: Client Bugs
Topic: /showall
Replies: 3
Views: 298

/showall

Is it possible to have it on all the time? even after you rejoin a server.
I looked thru some of the forum posts, i guess bind x "toggle cl_overlay_entities 100 0; say /showall 1" works.

god im stupid
by ┇»MíM«┇
Wed Nov 21, 2018 10:45 am
Forum: Client Bugs
Topic: Settings reset?
Replies: 4
Views: 470

Re: Settings reset?

https://i.imgur.com/lzmJQXa.png
Nope, im like 99% sure i didn't fuck with anything it happened randomly.
by ┇»MíM«┇
Tue Nov 20, 2018 3:43 pm
Forum: Client Bugs
Topic: Settings reset?
Replies: 4
Views: 470

Re: Settings reset?

deen wrote:
Tue Nov 20, 2018 3:40 pm
Is there a settings_ddnet.cfg.tmp?
https://i.imgur.com/6uU8DYk.png
Nope, im like 99% sure i didn't fuck with anything it happened randomly.
by ┇»MíM«┇
Tue Nov 20, 2018 3:16 pm
Forum: Client Bugs
Topic: Settings reset?
Replies: 4
Views: 470

Settings reset?

So, started my ddnet client and got welcomed with the 'clean client welcome screen' (asks you to set your name and that kind of stuff) my binds/name/dummy name bla bla got reset.
I didn't change anything in appdata or the game folder.
I didn't click the update button either.
by ┇»MíM«┇
Tue Nov 13, 2018 3:39 am
Forum: Tutorials
Topic: Server setup (For fast map testing straight from editor)
Replies: 6
Views: 944

Re: Server setup (For fast map testing straight from editor)

When you "Load current map" and then save while logged into rcon the server automatically reloads itself tho (at least for me it does) Not sure what you're talking about p.p and besides, i'd rather have a vote to do that for me instead of everytime i save the map in the editor it reloads the server...